Alex Domşa, directorul de expansiune Decathlon: Estimăm o creştere în România în 2018, susţinută de modelul de business omnichannel

Autor: Cristina Roşca 30.04.2018

♦ Retailerul francez de echipamente sportive Decathlon, liderul detaşat al pieţei de profil, a ajuns la 22 de magazine fizice şi la unul online pe piaţa din România, iar planurile companiei nu se opresc aici ♦ În 2018 Decathlon vizează patru noi magazine fizice, precum şi dezvoltarea şi modernizarea platformei online.



„Anul 2017 a fost unul fa­vo­rabil pentru noi, marcat de o expansiune la nivel na­ţio­nal. Am deschis trei noi centre Decathlon la Boto­şani, Buzău şi Piatra-Neamţ şi am extins spaţiul din centrul comercial Pal­la­dy, din Bucu­reşti“, spune Alex Domşa, director de expansiune al Decathlon Ro­mânia. El lucrează pentru companie de mai bine de şase ani.

De asemenea, anul trecut compania a inau­gurat şi primul spaţiu logistic Decathlon din România, cu o capacitate de aprovizio­nare de cel puţin 30 de magazine din regiunea sud-est europeană.