Oro Toro: Mergem în oraşele de peste 150.000 de locuitori şi ne uităm şi către pieţele externe
Autor:
Cristina Roşca
01.05.2018
Lanţul de restaurante Oro Toro a ajuns în mai puţin de patru ani la zece unităţi în principalele oraşe din România şi are de gând să continue expansiunea atât direct dar şi în franciză. Mai mult, pe lista de planuri se numără extinderea în afara României cu Oro Toro şi lansarea unui concept de mâncare grecească.
„Oro Toro este un brand românesc care a apărut pe piaţă în 2014, iar până acum ne-am dezvoltat doar în România. Avem cerere de extidere internaţională şi dorim cât de curând să ieşim în afara ţării“, spune antreprenorul elen Georgios Malideros, cel care deţine lanţul.
Oro Toro este un lanţ de restaurante cu servire rapidă (Quick Service Restaurants), cu specific american, de steakhouse. „Am început expansiunea la sfârşitul lui 2014 cu primul nostru restaurant în AFI Cotroceni, iar astăzi am ajuns să fim prezenţi în Bucureşti, Timişoara, Braşov şi Constanţa.“
Anul trecut compania a deschis prima unitate stradală în Piaţa Romană din Bucureşti şi încă un restaurant în Constanţa în regim de franciză.
În cinci ani Georgios Malideros spune că vrea ca Oro Toro să fie prezent în toate oraşele din România cu peste 150.000 de locuitori. Mai mult, vrea să concretizeze interesul pentru extindere internaţională.
„Pentru 2018 avem în plan continuarea extinderii pe plan local dar şi lansarea unui nou concept de restaurant grecesc în Bucureşti.“