Arabesque investeşte 10 mil. euro într-un nou magazin sub brandul MatHaus în Capitală

Autor: Cristina Bellu 08.05.2018

Distribuitorul român de materiale de construcţii Arabesque din Galaţi, deţinut de Cezar Rapotan, se extinde cu un nou magazin sub brandul MatHaus în Capitală, în urma unei investiţii de 10 milioane de euro.

Prima unitate sub brandul MatHaus a fost deschisă în Iaşi, anul trecut, mişcarea făcând parte din strategia companiei de a renunţa la brandul Mr. Bricolage, pe care îl deţine în sistem de franciză, după ce planul iniţial de vânzare a reţelei către grupul britanic Kingfisher a picat.

“În orice magazin MatHaus, toţi cei care au ceva de construit, de reparat sau renovat vor avea la dispoziţie o gama extinsă de produse de calitate, oferte personalizate pentru proiecte, consiliere tehnică  şi transport gratuit în aria logistică a magazinului.(…)”, a spus Cezar Rapotan, fondator şi acţionar principal al companiei.

În afara investiţiei în unitatea situată în zona Calea Vitan din Capitală, Arabesque vizează şi modernizarea magazinelor din Galaţi, Constanţa, Craiova, Piteşti şi Oradea, toate sub brandul MatHaus -divizia de retail a companiei.

Distribuitorul de materiale de constructii şi finisaje deţine 38 de centre comerciale în România, Moldova, Ucraina şi Bulgaria şi numără în prezent peste 2.700 de angajaţi.

Piaţa construcţiilor a avut o evoluţie pozitivă în 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arată un trend încurajator. Pe fondul creşterii economice , cererea de spaţii de birouri, locuinţe şi construcţii industriale a avansat semnificativ, astfel că afacerile din acest sector s-ar putea apropia în acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016.