De la ”sprâncene” la un business de 3 miliarde de dolari: Anastasia Beaverly Hills, compania fondată de o româncă, care are grijă de ”look-ul” vedetelor, inclusiv al lui Kim Kardashian, este aproape să fie evaluată la 3 mld. dolari

Autor: Ştefan Stan 10.05.2018

Firma de investiţii TPG Capital este la un pas să preia o participaţie minoritară din Anastasia Beverly Hills, într-o tranzacţie care ar evalua brandul de machiaj la aproximativ 3 miliarde de dolari, potrivit unor surse citate de CNBC. 

Valorea estimativă a companiei este un semnal legat de cât de mult s-a schimbat industria machiajului în ultimii ani, în condiţiile în care influencerii şi-au creat propriile imperii, iar brandurile de machiaj văd noi canale prin care îşi pot atrage clienţii, în afara mediului de retail tot mai competitiv. 

Brandul Anastasia a fost fondat de românca Anastasia Soare, al cărei ”business de sprâncene” a modelat trendurile în ultimii 20 de ani. Ea a fost printre primii care au profitat de noul val de influenceri de pe Instagram, folosind canalul pentru a-şi creşte vânzările. Printre fanii ei se numără şi Kim Kardashian. 

Brandul, care include mai multe linii de produse, este vândut pe site-ul ei, dar şi în cadrul retailerilor fizici precum Ultra Beauty. Compania are o EBITDA de aproximativ 200 de milioane de dolari şi a atras interesul atât unor corporaţii, cât şi unor firme de investiţii.