ZF Live. Cătălin Vasile, ING Bank: Calitatea serviciilor din România a crescut, dar percepţia clienţilor este diferită. „Rapiditatea cu care se răspunde la un apel reprezintă un indicator al îmbunătăţirii calităţii serviciilor.“
Autor:
Cristina Bellu
16.05.2018
Companiile de pe plan local şi-au îmbunătăţit semnificativ serviciile oferite clienţilor în ultimii ani, însă acest lucru nu se resimte în percepţia generală a populaţiei, a spus Cătălin Vasile, head of advisory channels în cadrul ING Bank. El a fost prezent la emisiunea ZF Live realizată în cadrul evenimentului Executive Conversations organizat de compania de consultanţă UP! Your Service şi Ziarul Financiar.
„Rapiditatea cu care se răspunde la un apel reprezintă un indicator al îmbunătăţirii calităţii serviciilor. Astfel, la ING viteza de răspuns este de 30 de secunde în cazul a aproximativ 80% din apeluri. Pot exista şi situaţii în care timpul de aşteptare este mai mare, dar ele sunt destul de izolate.“