Furnizorul de servicii de externalizare Comdata a ajuns la 3.200 de angajaţi
Comdata Service, un furnizor de servicii de call center care a intrat pe plan local în urmă cu zece ani, a ajuns la 3.200 de angajaţi în România.
„Seriozitatea acordată muncii combinată cu abilităţile românilor de vorbire în numeroase limbi străine au transformat România într-o destinaţie preferată pentru jucătorii din industria serviciilor de externalizare (business process outsourcing) în ultimii 15 ani”, a declarat Massimo Canturi, CEO-ul global al Comdata Group.
Compania, care are birouri în şapte oraşe (Bucureşti, Craiova, Constanţa, Piteşti, Buzău, Galaţi şi Brăila), a devenit unul dintre cei mai mari angajatori din sectorul serviciilor de externalizare şi are venituri anuale de aproape 150 mil. lei. Comdata a intrat pe piaţa locală în urmă cu 10 ani, când a deschis un birou în Bucureşti care să deservească clienţii italieni din industriile telecom şi bancar, după care şi-a extins prezenţa în alte şase oraşe. „Ce ne-a determinat să investim în România în ultimii zece ani a fost faptul că am găsit candidaţi vorbitori de limbă italiană, bine educaţi, care ne-au ajutat să oferim acelaşi nivel al calităţii serviciilor pe care îl oferim în Italia“, a adăugat Massimo Canturi.