Manuela Voicilă, master Francizat, Business Networking International (BNI): Profilul clientului nostru este o afacere mică sau medie care vrea să-şi scaleze business-ul

Autor: Răzvan Botea 16.05.2018

Profilul clientului care să cumpere o franciză BNI este o afacere mică sau medie, de obicei medie, care vrea să-şi ducă business-ul la nivelul următor, a spus Manuela Voicilă, master Francizat, Business Networking International (BNI), în cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciză Transilvania”.

„În BNI, avem şi un departament de suport, nu doar de training. Acesta este unul dintre modurile prin care facem afacerea să crească.”

Pentru francize regionale, oferta BNI include un calcul pentru potenţialul regiunii, o reţea globală prezentă în 71 de ţări, suport, traininguri şi suport tehnologic.

Ce a mai spus Manuela Voicilă la Forumul de franciză Transilvania:

 

Citiţi pe larg declaraţiile speakerilor de la Forumul de Franciză Transilvania, precum şi o analiză privind perspectivele acestei pieţe în ediţiile viitoare ale Ziarului Financiar.