Conferinţa ZF Branduri Româneşti, Cluj-Napoca, 24 mai: Învaţă de la reprezentanţii Zuzu, Borsec şi Telemea de Ibăneşti cum să îţi faci un brand în industria alimentară. Fondatorii Net Brinel şi AROBS Transilvania vor explica ce înseamnă un brand în IT

Autor: Simona Tatu 22.05.2018

Ziarul Financiar organizează joi, 24 mai, la Cluj-Napoca, conferinţa „Branduri Româneşti” în parteneriat cu Raiffeisen Bank unde creatorii celor mai puternice branduri româneşti vor împărtăşi din experienţa lor. În acest moment, economia românească nu poate avansa fără ca antreprenorii să-şi asume faptul că investiţia în branding este singura care îi poate propulsa atât pe piaţa internă, cât şi pe cea internaţională. 

La conferinţă vor veni atât oameni care au inventat branduri puternice în industria alimentară, precum fondatorul Zuzu, Raul Ciurtin, cât şi cei care au astăzi grijă de un brand de apă minerală vechi de 200 de ani precum Borsec. 

Necesitatea investiţiei într-o marcă de origine protejată precum Telemeaua de Ibăneşti va fi explicată de Mircea Todoran, director general Mirtatod, compania care produce această brânză. Industria IT va fi reprezentată de Marcel Borodi, CEO-ul al furnizorului de soluţii IT Net Brinel, şi de Voicu Oprean, antreprenorul care a fondat compania de software AROBS Transilvania software.