Conferinţa ZF Branduri româneşti. Felicia Tulai, Luna Solai: Consumatorul este cel care face efortul să ne găsească. Nu am intrat în supermarketuri şi nici nu intenţionăm

Autor: Simona Tatu 30.05.2018

Felicia Tulai, antreprenoarea care deţine alături de familia sa afa­ce­rea Luna Solai, un brand românesc de uleiuri produse prin presare la rece, a ajuns anul trecut la afaceri de 1,2 mil. lei, în creştere cu 37% faţă de 2016.

„În octombrie 2011 am creat firma şi în 2012 am lansat brandul Luna Solai, le-am poziţionat diferit pentru că numele companiei este Taf Presoil SRL şi am considerat că brandul trebuie să aibă o identitate separată. În 2017 am avut afaceri de 1,2 milioane de lei“, a spus Felicia Tulai, proprietara Luna Solai, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti Cum să îţi construieşti un brand puternic?, organizată săptămâna trecută la Cluj-Napoca.