Impactul reclamelor TV: compania care aduce suplimentele alimentare Supramax şi Gripovit a avut vânzări mai mari cu 68%

Autor: Georgiana Mihalache 06.06.2018

Compania de origine poloneză Zdrovit România a ajuns la afaceri de 168 mil. lei anul trecut, în creştere cu 68% după ce în 2016 a depăşit pentru prima dată pragul de 100 mil. lei. Profitul companiei s-a dublat, ajungând la 20 mil. lei, ceea ce corespunde unei marje de profit de 12%, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Zdrovit are în portofoliu, pe lângă vitamine sau suplimente alimentare, şi medicamente fără reţetă (OTC) sau me­dicamente eliberate cu prescripţie medicală (Rx). Printre mărcile puse pe piaţă de Zdrovit se numără Gripovit, Apuretin, As­pa­sia, Supramax, Bilomag, Lacalut, Anticârcel, Maximag, branduri care se regăsesc în reclamele difuzate în prime time-ul televiziunilor.