Centrul de tehnologie al Vodafone a recrutat aproape 800 de oameni în 2017

Autor: Adrian Seceleanu 12.06.2018

Vodafone Technologies Ro­mânia SRL, compania care operează centrul de servicii şi suport IT de pe plan local al grupului bri­tanic de comunicaţii, a recrutat anul trecut aproape 800 de oa­meni ajungând astfel la un număr mediu de 1.543 de angajaţi, conform datelor de la Ministerul Finanţelor Publice.

Angajând încă 759 de persoane, Vodafone şi-a dublat practic numărul de oameni din centrul de servicii, într-un an, conform datelor de la Finanţe. În 2016 compania recrutase 257 de oameni, ajungând la 784 angajaţi.

Cifra de afaceri a urmat ritmul de creştere al personalului, respectiv aproape o dublare (un avans de 97,2%), până la 249,4 mil. lei (54,6 mil. euro).

Compania a înregistrat un profit net de 30,6 mil. lei (6,7 mil. euro), o creştere cu 308% faţă de anul 2016. Marja de profit net a com­paniei a fost de 12,3% din cifra de afaceri.

Practic profitul net al centrului de servicii a fost egal cu aproape o jumătate din câştigul net din 2017 al principalei companii deţinute de Vodafone în România, care are aproape 10 milioane de clienţi.

Vodafone România SA a raportat un profit net de 70 mil. lei la afaceri de 4,5 mld. lei. Centrul de tehnologie al Vodafone este condus de maghiarul Denes Lang, din luna ianuarie 2017.