FT: Generaţia „millennials“ consumă conţinut multimedia online fără să plătească

Autor: Ioana Nita 14.06.2018

„Obiceiul de a sta în faţa televizorului pentru a urmări meciul de fotbal devine tot mai rar.“



Apariţia serviciilor de video on demand a revoluţionat modul în care oamenii consumă conţinut multimedia, nefiind nevoiţi să fie în faţa televizorului la o anumită oră, ci având posibilitatea de a vedea meciul de fotbal al echipei favorite sau emisiunea preferată direct de pe smartphone oriunde s-ar afla. Însă utilizatorii încearcă să evite plata subscripţiilor pentru acest tip de servicii.

„Mă folosesc de PlayStation pentru a vedea conţinutul pe televizor. Nu urmăresc niciodată competiţiile sportive sau alte programe TV în direct pe televizor“, a declarant pentru Financial Times Ned Newell-Hanson, un tânăr de 26 de ani din Londra, pasionat de fotbal, care s-a mutat recent în New York. „Voi urmări Cupa Mondială de Fotbal în baruri.“