Producătorul de lenjerie intimă Jolidon, în reorganizare: afaceri pe plus, dar angajaţi mai puţini

Autor: Cristina Roşca 26.06.2018

Compania clujeană mai are 64 de magazine, de două ori mai puţine decât în cel mai bun moment.

Producătorul şi retailerul local Jolidon a terminat anul 2017 cu afaceri de aproape 64 mil. lei, în urcare cu 6,7% faţă de 2016. De altfel, 2017 a fost al doilea an de creştere pentru businessul care s-a prăbuşit în 2014-2015, perioadă în care şi com­pa­nia a intrat în insolvenţă. Între timp însă, s-a aprobat planul de reorganizare şi com­pania a revenit cu businessul pe un trend ascendent. Totuşi, ca parte a efi­cien­tizării Jolidon, numărul de salariaţi a scă­zut la 729 anul trecut faţă de un nivel ma­xim de 1.100 de oameni în 2012, când şi businessul se afla la aproape 100 de milioane de lei.