Producătorul de lenjerie intimă Jolidon, în reorganizare: afaceri pe plus, dar angajaţi mai puţini
Autor:
Cristina Roşca
26.06.2018
Compania clujeană mai are 64 de magazine, de două ori mai puţine decât în cel mai bun moment.
Producătorul şi retailerul local Jolidon a terminat anul 2017 cu afaceri de aproape 64 mil. lei, în urcare cu 6,7% faţă de 2016. De altfel, 2017 a fost al doilea an de creştere pentru businessul care s-a prăbuşit în 2014-2015, perioadă în care şi compania a intrat în insolvenţă. Între timp însă, s-a aprobat planul de reorganizare şi compania a revenit cu businessul pe un trend ascendent. Totuşi, ca parte a eficientizării Jolidon, numărul de salariaţi a scăzut la 729 anul trecut faţă de un nivel maxim de 1.100 de oameni în 2012, când şi businessul se afla la aproape 100 de milioane de lei.