Cum se transformă piaţa muncii. Adrian Mihai, proprietar Fan Courier: În trecut aveam multe criterii la angajare. Am renunţat la foarte multe, pentru că nu mai găsim oameni pregătiţi

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.06.2018

Criza forţei de muncă din România i-a determinat pe angajatori să crească bugetele pentru formarea angajaţilor, în condiţiile în care oamenii sunt tot mai puţin pregătiţi pentru meseriile în care ajung să lucreze, este de părere Adrian Mihai, proprietar Fan Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat.

„Dacă în trecut aveam multe criterii de angajare, acum am renunţat la foarte multe. Asta înseamnă că luăm oameni mai slab pregătiţi şi îi pregătim noi. Nu mai putem aştepta de la nimeni să pregătească oamenii, aşa că îi pregătim noi”, a spus Adrian Mihai, speaker în cadrul conferinţei ZF Cei mai mari jucători din economie.