Indicatorul pieţei de lux: magazinul Louis Vuitton din Bucureşti a vândut genţi de 32 mil. lei, cel mai bun an de la intrarea pe piaţă în 2008

Autor: Cristina Roşca 02.07.2018

Magazinul monobrand Louis Vuitton, deschis acum un deceniu în galeria comercială The Grand a hotelului JW Marriott, şi-a majorat anul trecut vânzările cu 13%, până la 31,7 mil. lei, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piaţă a companiei.

Mai mult, câştigul net a crescut şi el cu 18%, astfel că marja netă de profit este de peste 25%, arată calculele ZF făcute pe baza datelor publice, acestea fiind singurele informaţii disponibile. 

Francezii sunt veniţi direct în România pe o piaţă a luxului dominată de francize, cum este cazul Dolce & Gabbana sau Gucci, branduri aduse de antreprenori locali. Louis Vuitton a intrat direct pe piaţa locală în iunie 2008. Magazinul de 130 mp are în portofoliu genţi, pantofi şi accesorii, aceasta fiind oferta încă de la început.