Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de 90 de milioane de lei anual. Fares, Plafar şi Vedda, o marcă a unui producător din Buzău, sunt peste brandul Lipton al Unilever

Autor: Georgiana Mihalache 14.07.2018

Piaţa ceaiurilor din România a ajuns la aproape 90 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 6% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare e piaţă Euromonitor. Piaţa este domi­nată de companiile româ­neşti, trei din cinci fiind jucători locali, în timp ce firmele internaţionale îşi fac cu greu loc în topul preferinţelor românilor.

„Firmele locale au dominat piaţa de ceai în 2017, după ce au mizat pe ceaiurile de fructe şi cunosc preferinţele consuma­to­rilor români. Companiile inter­na­ţionale au dominat piaţa de ceai negru şi verde în 2017“, po­tri­vit specialiştilor Euromonitor.