Germanii de la Fuchs au avut afaceri mai mici cu 4% din condimente în 2017

Autor: Mădălina Dediu Panaete 24.07.2018

Fuchs Condimente, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de condimente, a avut în 2017 o cifră de afaceri de aproa­pe 95 mil. lei (peste 20 mil. euro), în scădere cu circa 4% fa­ţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. De asemenea, profitul companiei s-a redus cu 26% com­parativ cu anul precedent, până la 4,5 mil. lei (aproape un milion de euro).

Evoluţia businessului companiei vine în condiţiile în care celălalt grup german prezent pe piaţa locală a con­di­mentelor, dar şi a ingredientelor pentru industria alimen­tară, Dr. Oetker, a consemnat la rândul lui o scădere a busi­nes­sului pe piaţa din România, cu 8% faţă de anul pre­cedent. Fuchs şi Dr. Oetker au unităţi de producţie în ju­de­ţul Argeş. Conform datelor companiei de cercetare de piaţă Euro­monitor, Fuchs Condimente este lider la vânzări pe piaţa de condi­mente, având în portofoliu brandurile Fuchs şi Cosmin.