Consiliul Concurenţei analizează preluarea agenţiei de publicitate Centrade Integrated, fondată de Radu Florescu, de reţeaua Cheil Worldwide

Autor: Roxana Rosu 24.07.2018

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Cheil Germany, parte a uneia dintre cele mai importante reţele de comunicare pe plan glo­bal, preia controlul unic asupra Centrade Integrated, agenţie de publicitate  fondată de Radu Florescu. 

Autoritatea de concurenţă va evalua această tranzacţie în scopul stabilirii compatibilităţii cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege.

Cele două companii au anunţat tranzacţia în luna mai,  ca parte a strategiei Cheil de a construi platforme de business care să susţină viitoarea extindere printr-o activitate intensă de fuziuni şi achiziţii.

Cheil Germany GmbH este o societate cu răspundere limitată, care funcţionează conform legislaţiei din Germania. Compania desfăşoară activităţi de planificare, dezvoltare şi implementare de concept de publicitate şi de marketing, respectiv strategii de marketing. În prezent, Cheil Germany nu este activă pe piaţa din România.

Centrade Integrated S.R.L. este o companie românească ce activează pe piaţa media. Principalul obiect de activitate al societăţii este furnizarea de servicii de comunicări de marketing. 

Radu Florescu a venit în România alături de fraţii săi Nick şi John la începutul anilor ’90 şi au înfiinţat împreună grupul cu activităţi în industria publicităţii Centrade. Compania are sediul central în Bucuresti şi are cu birouri in Belgrad, Budapesta şi Zagreb