Retailerul online FashionUP şi-a crescut veniturile cu aproape 30% în S1 şi merge spre afaceri de 40 mil. lei anul acesta. Magazinul online de fashion va lansa propria aplicaţie mobilă până la sfârşitul verii

Autor: Ioana Nita 25.07.2018

Magazinul online de fashion va lansa propria aplicaţie mobilă până la sfârşitul verii



Retailerul online de modă FashionUP, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, şi-a majorat vânzările cu 28% în primele şase luni ale acestui an, la 15 milioane lei. Pentru întreg anul 2018, compania estimează o cifră de afaceri de 40 milioane lei, aceasta  revizuindu-şi ţinta iniţială de 50 milioane lei.

„Piaţa de e-fashion din România este în continuă dezvoltare. Clienţii au aşteptări mari de la serviciile oferite, îşi cunosc bine drepturile, dar în acelaşi timp au şi mult mai multă încredere în mediul online decât în trecut. Pentru 2018 ne-am propus să realizăm o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei. Estimările sunt susţinute de introducerea categoriei mari de articole pentru casă, dar şi de creşterea portofoliului de branduri şi produse din categoriile dedicate copiilor şi sportului“, a declarat pentru ZF Mira Anghelescu, director de operaţiuni în cadrul FashionUP. Anul trecut, retailerul online de modă a înregistrat o cifră de afaceri de 30 mil. lei (circa 6,5 mil. euro), cu 40% mai mare faţă de 2016, creşterea fiind generată de diversificarea modelului de business – introducerea de campanii de tip flash sale şi extinderea gamei de produse şi branduri din portofoliu.