Cum vede şeful Mondelez dezvoltarea pieţei locale în ultimii ani. A crescut interesul românilor pentru produse premium, iar cumpărătorii merg din ce în ce mai des în pieţe şi magazine specializate

Autor: Mădălina Dediu Panaete 26.07.2018

Mondelez este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa ciocolatei şi biscuiţilor, având în portofoliu branduri precum Milka, Poiana, Toblerone, Oreo, Belvita şi Tuc.

Ivaylo Naydenov, managerul care conduce de mai bine de trei ani businessul gigantului american Mondelez pe plan local şi în regiune, spune că românii sunt din ce în ce mai atenţi la calitatea produselor, citesc etichetele, caută alimente sănătoase şi cumpără tot mai mult produse premium.

„Stau în Bucureşti de trei ani şi jumătate şi văd că oamenii cumpără legume şi fructe din pieţe şi carne din magazine specializate. Acum trei ani şi jumătate eram unul dintre puţinii oameni care mergeau la magazine specializate în Bucureşti pentru a cumpăra carne, acum văd cozi în astfel de magazine. Românii preferă să cumpere produse din magazine în care au încredere şi unde calitatea produselor a fost dovedită“, a declarat într-un interviu acordat ZF Ivaylo Nay­denov, general manager al Mondelez România, Bul­garia şi pieţele din estul Adriaticii. El a venit la conducerea businessului regional al Mondelez în anul 2015. Ivaylo Naydenov lucrează în cadrul Mondelez din 2004, activând iniţial ca director de vânzări şi marketing în Bulgaria.