Agenţia de publicitate online RTB House şi-a crescut veniturile locale cu peste 70% în 2017

Autor: Ioana Nita 01.08.2018

Compania poloneză RTB House, specializată în publicitatea online, şi-a majorat anul trecut veniturile locale cu 76%, în condiţiile în care numărul campaniilor derulate în România au crescut cu 13% comparativ cu 2016. RTB House este specializată în soluţii de retargeting, compania utilizând algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor sale.

„În România, RTB House a înregistrat venituri cu 76% mai mari în comparaţie cu 2016, iar numărul campaniilor a crescut cu 13%”, a declarat Cătălin Emilian, country manager în cadrul RTB House pentru România şi Bulgaria. RTB House a fost înfiinţată în Polonia în urmă cu şase ani în urma unei investiţii iniţiale de 350.000 euro, agenţia digitală lansându-şi operaţiunile şi în România începând cu anul 2013. Operaţiunile locale sunt însă administrate din Polonia, la fel cum este şi activitatea agenţiei din celelalte ţări din regiune.

Recent, compania poloneză a deschis un laborator de marketing bazat pe tehnologia inteligenţei articiale, bugetul pentru primul an de funcţionare fiind de cinci milioane de dolari. RTB House estimează o cifră de afaceri cumulată de 100 milioane de euro la nivel global anul acesta, în condiţiile în care an de an a înregistrat creşteri de peste 100%. Compania poloneză a fost înfiinţată în 2012, echipă iniţială fiind formată din mai puţin de 20 de persoane. În prezent, aceasta numără 300 de specialişti şi activează pe aproape 70 de pieţe.