Banca Transilvania lansează robotul Raul, care vorbeşte cu antreprenorii prin Facebook Messenger şi Skype

Autor: Roxana Rosu 06.08.2018

Clienţii micro-companii, IMM şi corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziţie, începând de azi, un nou mod de a interacţiona online cu banca, prin Robotul Raul, care permite accesul la informaţii în timp real, pe  Facebook Messenger şi Skype.

Clienţii obţin astfel informaţii despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Banca Transilvania are 250.000 de clienţi companii.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute, sumele de plată aferente cardurilor de credit, detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri,  cursul valutar,  numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR.

Potrivit BT, confidenţialitatea informaţiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienţi la începutul conversaţiei cu Robotul Raul, şi anume codul unic de identificare şi cel primit prin telefon.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienţii persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienţilor băncii şi ai companiei BT Direct.