ZF Live. Alexandru Jijian, pre-sales team leader Central & Eastern Europe SAP Hybris: Chatboxul este viitorul magazinelor din industria e-commerce. Oamenii vor fi înlocuţi cu roboţi care vor interacţiona cu clienţii

Autor: Ioana Nita 07.08.2018

Retailerii online, atât cei care activează la nivel global, cât şi cei de la nivel local, investesc în pre­zent în soluţii IT bazate pe tehnologia inte­li­gen­ţei artificiale pentru eficientizarea ser­viciilor de relaţii cu clienţii, chatboxul fiind prima soluţie de acest tip. Chatboxurile facilitează conversaţia dintre client şi vânzător, prin intermediul unor roboţi.

Astfel, timpul de răspuns şi de comu­ni­care între cele două părţi se reduce la câ­teva secunde şi se poate realiza pe orice ca­nal, inclusiv pe canalele de socializare, a spus Alexandru Jijianu, pre-sales team lea­der Central & Eastern Europe la SAP Hybris, în cadrul emisiunii de business ZF Live.