Îmbuteliatorul Coca-Cola din România a avut volume mai mari cu 11% în S1/2018

Autor: Mădălina Dediu Panaete 10.08.2018
Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a înre­gistrat în primul semestru o creştere a volumelor de 11% faţă de prima ju­mă­tate a lui 2017, arată datele din ultimul raport al companiei-mamă din Grecia.

Astfel, compania con­tinuă şirul creşte­rilor, după ce anul tre­cut (la nivelul între­gului an 2017) îmbute­lia­torul a consemnat un avans de 6% faţă de 2016, până la 177 de milioane de unit cases (navete), adică peste un miliard de litri. Cu acest nivel, îmbutelia­torul unor branduri precum Coca-Cola, Fanta, Dorna sau Cappy Pulpy se apropie cu paşi repezi de volumele înregistrate în 2008, cel mai bun an din istoria companiei pe plan local, când a vândut 198 mil. unit cases. „Volumele din România au avan­sat în primul semestru cu 11%, toate categoriile de produse având creşteri puternice. Volumele de băuturi carbo­gazoase au crescut cu 10-15% (low teens), cel mai rapid avans fiind înregistrat de brandul Schweppes“, se arată în raportul citat.

Compania din România, cu afaceri de 2,2 mld. lei anul trecut, face parte din grupul Coca-Cola HBC, companie prezentă în 28 de ţări şi controlată de familia David-Leventis, care deţine indirect 23% din titluri, urmată de The Coca-Cola Company cu 23% din acţiuni, potrivit celor mai recente date.