Retailerul online evoMAG aşteaptă afaceri cu 40% mai mari în 2018, de 25 mil. euro
Autor:
Ioana Nita
13.08.2018
Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu aproape 40%, la 25 milioane de euro, după ce anul trecut a fost pentru prima dată când firma a înregistrat o scădere a afacerilor şi pierderi. Acestea au fost cauzate însă de investiţiile făcute de companie în dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformei online, precum şi de schimbări făcute în portofoliul de produse.
„Ţinta de vânzări pentru anul în curs este de 25 de milioane de euro. În prima jumatate a anului am înregistrat o creştere de 15% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut“, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG.
Anul trecut, Evolution Prest Systems a înregistrat o pierdere de 0,3 milioane lei la scăderea afacerilor de 2,6%, la 82,4 mil. lei (18 mil. euro). În 2017 evoMAG a scos din portofoliu categorii şi produse unde concurenţa s-a accentuat, deşi oferta nu era susţinută şi de cerere.