Retailerul online evoMAG aşteaptă afaceri cu 40% mai mari în 2018, de 25 mil. euro

Autor: Ioana Nita 13.08.2018
Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, are în plan să-şi majoreze anul acesta afacerile cu aproape 40%, la 25 milioane de euro, după ce anul trecut a fost pentru prima dată când firma a înregistrat o scădere a afacerilor şi pierderi. Acestea au fost cauzate însă de investiţiile făcute de companie în dezvol­tarea şi îmbunătăţirea platformei online, precum şi de schimbări făcute în portofoliul de produse.

„Ţinta de vânzări pentru anul în curs este de 25 de mi­lioa­ne de euro. În prima jumatate a anului am înregistrat o creş­tere de 15% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut“, a de­clarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG.

Anul trecut, Evolution Prest Systems a înregistrat o pier­dere de 0,3 milioane lei la scăderea afacerilor de 2,6%, la 82,4 mil. lei (18 mil. euro). În 2017 evoMAG a scos din portofoliu categorii şi pro­du­se unde concurenţa s-a accentuat, deşi oferta nu era sus­ţi­nută şi de cerere.