Revin zvonurile: Franco-belgienii care deţin hipermarketurile Cora tatonează din nou vânzarea operaţiunilor din România
Cora este cel mai puţin extins lanţ de magazine din comerţul modern local, cu doar 11 magazine, după ce în 2015 a tras obloanele hipermarketului din Arad.
Reprezentanţii Cora spun însă că „nu există nicio intenţie a acţionarilor de a vinde afacerea din România“.
„Afacerile Cora în România sunt în creştere şi ne concentrăm asupra consolidării poziţiei noastre pe piaţa locală“, au transmis reprezentanţii Cora, care neagă orice informaţie privind o eventuală vânzare.
În 2016 şi 2017 cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consumul privat, a crescut cu două cifre (peste 10%), însă acest lucru nu s-a resimţit şi în businessul Cora, care avansează timid. Mai exact, din 2014 compania nu a reuşit să depăşească pragul de 1,7 mld, lei cifră de afaceri. Spre exemplu, anul trecut avansul businessul a fost de sub 2% comparativ cu 2016, de peste cinci ori mai lent decât consumul.