Un start-up pe zi. All Boutique, un magazin online de modă, pariază pe brandurile producătorilor români: „Există un potenţial enorm”

Autor: Florentina Niţu 24.08.2018

Magazinul online de fashion All Boutique, lansat în octombrie 2013 de către Cătălina Brînză, din pasiunea pentru modă şi din dorinţa de a aduce pe piaţă produse locale, a ajuns anul trecut la afaceri de 220.000 de lei, în creştere cu circa 17% faţă de 2016.

„Mi-am dat seama că valorile şi tradiţiile româ neşti pot fi purtate şi altfel, nu doar prin intermediul costumului popular, ci şi prin produse moderne, cu inspiraţie tradiţională şi mai ales prin alegerea producătorilor care să construiască creaţii unicat pentru fiecare clientă în parte”, spune Cătălina Brînză, fondatoarea All Boutique. Ea a lucrat înainte de acest business în domeniul fashion mai bine de şase ani şi trei ani în domeniul IT şi marketing online.