Grupul Floria în S1/2018: magazinul online a generat 30% din veniturile totale de 12 mil. lei
Valoarea şi numărul achiziţiilor de pe Floria.ro au crescut cu 20% în primul semestru din 2018, în timp ce ponderea comenzilor realizate de pe mobil a urcat la 35%.
„Floria.ro a înregistrat o dinamică în linie cu prognoza, creştere cu 20%. Obiectivul acestui an este optimizarea operaţiunilor online din perspectiva profitabilităţii şi creşterea numărului de parteneri prin care asigurăm livrările în toată ţara, în 2 ore de la plasarea şi confirmarea comenzii. Numărul total al comenzilor a crescut în ton cu creşterea veniturilor – plus 20%”, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro. Magazinul online a generat 30% din cifra de afaceri totală a grupului Floria realizată în primele şase luni din 2018 – 12 milioane lei. Businessul grupului a înregistrat un avans de 40% faţă de acelaşi interval al anului trecut, acesta datorându-se consolidării poziţiei Floria pe piaţa locală de profil şi extinderea în mediul offline.