Grupul Floria în S1/2018: magazinul online a generat 30% din veniturile totale de 12 mil. lei

Autor: Ioana Nita 28.08.2018

Valoarea şi numărul achiziţiilor de pe Floria.ro au crescut cu 20% în primul semestru din 2018, în timp ce ponderea comenzilor realizate de pe mobil a urcat la 35%. 



Floria.ro, magazinul online din grupul Floria – unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de flori şi aranjamente florale, a avut în prima jumătăte a acestui an venituri cu 20% mai mari decât în aceeaşi perioadă din 2017, acestea ridicându-se astfel la peste 3,5 milioane lei. Numărul de achiziţii online a crescut în acelaşi ritm – plus 20%, tot mai multe comenzi fiind realizate de pe dispozitive mobile. 

„Floria.ro a înregistrat o dinamică în linie cu prognoza, creştere cu 20%. Obiectivul acestui an este optimizarea operaţiunilor online din perspectiva profitabilităţii şi creşterea numărului de parteneri prin care asigurăm livrările în toată ţara, în 2 ore de la plasarea şi confirmarea comenzii. Numărul total al comenzilor a crescut în ton cu creşterea veniturilor – plus 20%”, a declarat Marina Popescu, director general al Floria.ro. Magazinul online a generat 30% din cifra de afaceri totală a grupului Floria realizată în primele şase luni din 2018 – 12 milioane lei. Businessul grupului a înregistrat un avans de 40% faţă de acelaşi interval al anului trecut, acesta datorându-se consolidării poziţiei Floria pe piaţa locală de profil şi extinderea în mediul offline.