Şeful UPC: Competiţia de pe piaţa de telecom din România este dură de peste un deceniu, iar acest lucru cântăreşte mult în aşteptările clienţilor
Mihnea Rădulescu: Această perioadă lungă de competiţie dură între operatori are o semnificaţie profundă asupra modului în care clienţii din România gândesc şi se uită la aceste servicii.
„Când judecăm această duritate a pieţei, ar trebui să ne uităm şi de cât timp este această piaţă dură. Piaţa din Polonia de exemplu, a început de o perioadă de timp să fie mai aspră, însă în România duritatea aceasta a pieţei se desfăşoară de vreo zece ani şi mai bine şi cumva perioada aceasta de timp de care puţini vorbesc în sine la acest mod are o semnificaţie profundă asupra modului în care clienţii gândesc şi se uită la aceste servicii, fie ele de video, internet, mobil, fix orice tip de serviciu de telecomunicaţii”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO al companiei de cablu UPC România, într-un interviu pentru ZF.