Şeful UPC: Competiţia de pe piaţa de telecom din România este dură de peste un deceniu, iar acest lucru cântăreşte mult în aşteptările clienţilor

Autor: Adrian Seceleanu 28.08.2018

Mihnea Rădulescu: Această perioadă lungă de competiţie dură între operatori are o semnificaţie profundă asupra modului în care clienţii din România gândesc şi se uită la aceste servicii.



Perioada lungă, de peste zece ani, în care competiţia de pe piaţa de telecom din România a fost constant una foarte dură are im­plicaţii profunde asupra felului în care clienţii evaluează oferta operatorilor şi menţine la un nivel ridicat presiunea din industrie.

„Când judecăm această duritate a pieţei, ar trebui să ne uităm şi de cât timp este această piaţă dură. Piaţa din Polonia de exemplu, a început de o perioadă de timp să fie mai aspră, însă în România duritatea aceasta a pieţei se desfăşoară de vreo zece ani şi mai bine şi cumva perioada aceasta de timp de care puţini vorbesc în sine la acest mod are o semnificaţie profundă asupra mo­dului în care clienţii gân­desc şi se uită la aceste servicii, fie ele de video, in­ter­net, mobil, fix orice tip de serviciu de teleco­muni­caţii”, a declarat Mihnea Rădu­lescu, CEO al companiei de cablu UPC România, într-un interviu pentru ZF.