Un start-up pe zi: A lăsat jobul din corporaţie pentru un atelier unde realizează îmbrăcăminte după conceptul mamă-fiică
„Ca antreprenor, am înţeles că fiecare risc este o oportunitate şi fiecare oportunitate este un risc.“
„O născusem deja pe a doua fetiţă şi mi-am dat seama că îmi doream să petrec mai mult timp cu familia mea, că rolul meu de mamă devenise cel mai important. Acum patru ani, conceptul mamă-fiică era pentru mine mai mult o joacă. Aveam acest concept în minte şi în suflet şi îmi doream să văd dacă există interes pentru el. Era o piaţă virgină şi asta m-a atras foarte mult. Pe cât de mult mi-a fost frică, pe atât de mult a fost o provocare“, spune Luiza Willems, fondatoarea brandului Family Fashion. Ea povesteşte că primele articole create de ea şi mama ei au fost câteva fustiţe cu imprimeu floral, care semănau cu fustele tradiţionale purtate de femeile din Maramureş.