Un start-up pe zi: A lăsat jobul din corporaţie pentru un atelier unde realizează îmbrăcăminte după conceptul mamă-fiică

Autor: Florentina Niţu 29.08.2018

„Ca antreprenor, am înţeles că fiecare risc este o oportunitate şi fiecare oportunitate este un risc.“



Family Fashion Concept, firmă care realizează seturi de îmbrăcăminte baza­te pe conceptul mamă-fiică, a fost înfiinţată în ur­mă cu patru ani de către Luiza Willems, care a lucrat mai bine de un deceniu în corpo­raţii. Ea a pus bazele bran­dului Family Fa­shion atunci când a sim­ţit că viaţa de angajat într-o multinaţio­na­lă nu mai este ce îşi dorea. 

„O născusem deja pe a doua fetiţă şi mi-am dat seama că îmi doream să petrec mai mult timp cu familia mea, că rolul meu de mamă devenise cel mai important. Acum patru ani, conceptul mamă-fiică era pentru mi­ne mai mult o joacă. Aveam acest concept în minte şi în suflet şi îmi doream să văd dacă există interes pentru el. Era o piaţă virgină şi asta m-a atras foarte mult. Pe cât de mult mi-a fost frică, pe atât de mult a fost o provo­care“, spune Luiza Willems, fondatoarea bran­­dului Family Fashion. Ea povesteşte că pri­mele articole create de ea şi mama ei au fost câteva fustiţe cu imprimeu floral, care semănau cu fustele tradiţionale purtate de femeile din Maramureş.