Business din bomboane moldoveneşti: Magazinele Bucuria din staţiile de metrou au ajuns la afaceri de 2,1 mil. lei în 2017

Autori: Mădălina Dediu Panaete , Mediafax 30.08.2018

Tuta Prima Invest, compania care deţine reţeaua de magazine cu bomboane Bucuria din staţiile de metrou din Capitală, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 2,16 milioane de lei (470.000 de euro), în creştere cu 11% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Astfel, reţeaua a ajuns la cel mai înalt nivel al businessului de la înfiinţare, în urmă cu aproximativ cinci ani. 

Tuta Prima Invest s-a concentrat pe extindere doar în interiorul metroului bucureştean, zonă tranzitată zilnic de câteva sute de mii de oameni. De exemplu, magazine cu produse Bucuria se găsesc la staţii precum Gara de Nord, Victoriei, Unirii sau Piaţa Romană. Conform site-ului bucuriaromania.ro, Tuta Prima Invest are şase magazine.