Asigurătorul de viaţă Aegon ţinteşte vânzări de 90 mil. lei până la finalul anului şi un profit operaţional de 15,7 mil. lei

Autor: Anelis Baciu 31.08.2018
Aegon România, parte a grupului olan­dez cu acelaşi nume, şi-a propus să vândă poliţe de asigurare de viaţă în va­loare de 90 milioane de lei până la fina­lul acestui an.

În prima jumătatate din 2018 Aegon a înregistrat prime brute sub­scri­se de circa 40 milioane de lei, în creştere cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anu­lui trecut. Asigurătorul îşi vinde produ­sele în principal prin intermediul cana­lului de bancassurance şi în special prin intermediul unităţilor Băncii Transil­va­nia şi Alpha Bank.

„Suntem mulţumiţi de parcursul pe care l-am avut în primul semestru al anului. Ne-am concentrat pe consoli­da­rea parteneriatelor cu Banca Transil­va­nia şi Alpha Bank. În acelaşi timp, sun­tem bucuroşi că împreună cu par­te­nerii noştri putem oferi acum şi servicii pen­tru sănătate, mai concret, servicii de a doua opinie medicală. Acest serviciu oferă acces la o reţea internaţională de me­dici, pentru consult online de a doua opi­nie medicală. Totul se desfăşoară în lim­ba română, la preţuri extrem de accesibile. Dorim se ne dezvoltăm în zona serviciilor legate de sănătate“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România. Serviciul de a doua opinie medicală (second medical opi­nion) oferit de Aegon poate fi cum­părat cu 120 de lei pe an prin inter­me­diul sucursalelor Băncii Transilvania şi ale Alpha Bank.