UN START-UP PE ZI: Doi antreprenori, tată şi fiu, au dezvoltat un atelier de curele şi accesorii care le-a adus venituri de 130.000 de lei în 2017

Autor: Florentina Niţu 31.08.2018

Povestea atelierului de marochinărie Nichita a început în anul 1994, atunci când Petre Nichita a început să realizeze curele şi catarame pentru companii internaţionale. Însă nu a dorit să rămână doar un furnizor pentru marile companii, ci să-şi creeze propriul brand. Astfel, i-a transmis pasiunea pentru marochinărie şi fiului său Dorin, iar astăzi cei doi realizează curele şi accesorii lucrate manual sub brandul Nichita, care le aduce anual încasări de peste 130.000 de lei.

„Practic, eu am crescut în atelierul de marochinărie sau, mai bine zis, în atelierul de curele. Şi cu toate că am absolvit facultatea de ştiinţe economice, nu mă văd închis într-o cameră, în spatele unui birou, opt ore pe zi. Dragostea pe care o port acestei meserii se datorează înţelegerii dintre tată şi fiu”, poves­teşte Dorin Nichita.