Brandul românesc de lenjerie Uniconf, prezent pe piaţa locală de peste 20 de ani, merge spre afaceri de 5,5 milioane de euro
♦ Compania exportă produsele Uniconf Lenjerie şi în marile lanţuri comerciale din Ungaria, Croaţia, Ucraina şi Republica Moldova, iar ponderea exporturilor în cifra de afaceri este de aproximativ 10%.
Brandul Uniconf, parte a grupului de firme Universal CO SA din judeţul Sălaj, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 5 mil. euro, din care 10% vin de la export, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei.
Ca parte a planului de creştere a activităţii, compania va investi în noi capacităţi de producţie şi în modernizarea tehnologiilor existente. „Pentru viitor avem în program investiţii în noi capacităţi de producţie şi în modernizarea tehnologiilor existente. Cea mai importantă investiţie pe care am făcut-o anul acesta a fost să achiziţionăm un utilaj de croire automat care a costat 300.000 euro“, a spus pentru ZF Vasile Pop Pădurean, directorul general al companiei. El estimează că Uniconf Lenjerie va încheia anul în curs cu o cifră de afaceri de 5,4 mil. euro, în creştere cu 8% comparativ cu 2017.