Compania aeriană Wizz Air renunţă la mai multe rute, inclusiv la Bucureşti – Cluj-Napoca

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.09.2018

Wizz Air, liderul pieţei locale de transport aerian, cu 6,8 milioane de pasageri transportaţi din şi spre România, nu va mai opera în sezonul de iarnă cinci rute, patru cu plecare din Bucureşti şi una din Cluj-Napoca, şi va suspenda trei rute, inclusiv cea Cluj-Napoca- Bucureşti.

“Ca o practică normală în industria aviatică, frecvenţele de zbor se modifică în funcţie de sezon şi de performanţa rutelor. Wizz Air monitorizează în mod constant performanţa rutelor sale pentru a permite celor mai populare servicii să aibă cele mai mici preţuri posibile, aşadar, reţeaua WIZZ din România a fost optimizată după cum urmează:

Rutele care nu vor fi operate în sezonul de iarnă 2018:

Bucureşti – Lisabona 

Bucureşti – Kutaisi 

Bucureşti – Göteborg 

Bucureşti – Atena 

Cluj Napoca – Atena

 

Rute suspendate:

Cluj Napoca - Bucureşti, ultimul zbor pe 26 octombrie

Budapesta - Otopeni, ultimul zbor pe 26 octombrie

Iaşi - Malmö, ultimul zbor pe 27 octombrie

"Capacitatea suplimentară va fi alocată altor rute în perioada următoare, deoarece evaluăm mereu noi oportunităţi care pot răspunde cel mai bine nevoilor clienţilor noştri. Pasagerii cu rezervări afectate de această schimbare sunt informaţi şi li se oferă posibilitatea reprogramării gratuite pe zboruri alternative WIZZ, rambursarea integrală a biletului plătit sau li se oferă 120% credit din rezervarea originală în contul WIZZ”, au spus reprezentanţii Wizz Air.

Bucureşti - Cluj-Napoca este ruta internă cu cel mai mare trafic, respectiv 242.000 de pasa­geri în primul semestru din acest an, trafic în uşoară scădere (cu 1%) faţă de perioada similară a anului trecut. Aceasta este şi ruta internă deservită de cele mai multe zboruri, 54 de frecvenţe săptămânal, operate de compania naţională Tarom, dar şi de companiile aeriene low-cost Blue Air şi Wizz Air. În ultimul an, companiile aeriene low-cost au muşcat din piaţa rutelor interne, având în vedere dezvoltarea deficitară a infrastructurii feroviare şi rutiere pe această rută.