Conferinţa Branduri româneşti - Constanţa. Cum au reuşit brandurile Eugenia, Argus şi Ogorul să ajungă din Constanţa în toată ţara

Autor: Mădălina Dediu Panaete 11.09.2018

♦ Ziarul Financiar organizează pe 20 septembrie la Constanţa conferinţa „Branduri româneşti“, unde creatorii celor mai puternice branduri româneşti vor împărtăşi din experienţa lor.



Eugenia (biscuiţi), Argus (ulei vegetal) şi Ogorul (magazine cu produse pentru agricultură, casă şi grădină) sunt doar câteva dintre cele mai puternice branduri puse pe picioare de firmele constănţene.

ZF a început o serie de conferinţe despre businessurile din Constanţa, unde va organiza pe 20 septembrie cu sprijnul Raiffei­sen Bank România conferinţa „Branduri româneşti“. Astfel, seria de conferinţe ajunge şi în Dobrogea după ce ZF a organizat anul acesta evenimente dedicate brandurilor româneşti şi la Cluj-Napoca şi la Iaşi.