O antreprenoare pariază pe reinventarea iei româneşti. 40% din vânzări vin din exporturi

Autor: Alexandra Cepăreanu 30.09.2018
♦ Flori de ie a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 110.000 de euro, din care 40% a fost generată de exporturi ♦ Compania livrează articolele de îmbrăcăminte în Europa şi a intrat recent şi pe pieţele din SUA, Canada şi Emiratele Arabe Unite.


Antreprenoarea Cristina Chiriac (45 de ani) a mizat pe reinventarea iei româneşti şi a investit 15.000 de euro pentru a porni afacerea com­paniei Flori de ie, care are ca obiect de activitate fabricarea şi retailul de articole de îmbrăcăminte.

„Flori de ie a fost mai întâi o provocare antreprenorială, o poveste ce demonstrează că pornind de la o simplă idee şi exploatând o necesitate se poate crea un business sustenabil“, a spus pentru ZF Cristina Chiriac, fondatoare a businessului Flori de ie.