ZF Live.Cât costă un tricou personalizat de calitate? Bianca Dumitrescu şi Irina Nemens de la Malabaila: Media vânzărilor lunare ajunge la 200 de tricouri unicat

Autor: Roxana Mihalcea 16.09.2018

Media lunară a vânzărilor din cadrul Malabaila, care se ocupă cu personalizarea articolelor vestimentare, variază între 150 şi 200 de tricouri. În funcţie de complexitatea desenului realizat, maximul de tricouri care pot fi personalizate ajunge la 15 pe zi.

 „Nu-ţi permite timpul să realizezi 500 de tricouri. Planul nostru este să ne extindem echipa. Acum suntem numai noi două”, a spus Irina Nemens în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Afacerea iniţială a fost înfiinţată în 2017, însă ca domeniu de activitate decoraţiuni interioare personalizate. Ulterior, clienţii le-au propus Biancăi Dumitrescu şi Irinei Nemens să le picteze obiectele vestimentare.

„Aşa am început să pictăm tricouri, haine pentru copii. Anul acesta am început să pictăm şi espadrile şi avem în plan să ne extindem şi pe zona de bebeluşi”, a spus Irina Nemens.

Articolele vestimentare sunt personalizate manual, astfel Bianca Dumitrescu dă viaţă prin pictură desenelor realizate de Irina Nemens.

„Business poate să fie dacă ştii ce să faci, dacă ai idei frumoase, dacă ai umor şi nu eşti clasic. Noi încercăm să nu fim clasice şi lumea ne apreciază pentru asta”, a precizat Irina Nemens.

În ultimii ani, au fost organizate tot mai multe târguri hand-made, ceea ce reprezintă o modalitate de promova un business cum este Malabaila.

„Pentru a pregăti un târg trebuie să pregăteşti 50 de tricouri. Să ai varietate şi să ai măsuri. În două zile poţi să ai un maxim de vânzare de 80 de tricouri”, a explicat Bianca Dumitrescu.

Cele două fondatoare îşi doresc să aducă Malabaila într-o locaţie fixă, unde clienţii pot vedea produsele din mediul online. De asemenea, acea locaţie va fi şi atelierul de creaţie, a explicat Bianca Dumitrescu.

„Site-ul este în construcţie, urmează la început de octombrie să-l deschidem. Acela este încă un pas”, a spus Irina Nemens.

Preţurile variază între 60 şi 80 de lei, astfel un tricoul pictat în timp de trei ore ajunge la 80 de lei, iar o pereche de espadrile este 65 de lei. De asemenea, ideea de personalizare poate fi a clientului sau poate alege din modelele deja realizate.

„Anul acesta este al doilea an consecutiv în care o doamnă învăţătoare începe anul şcolar, îşi primeşte copii din clasa întâi într-o rochie pictată de noi. Conţine cărţi, creioane, elemente specifice şcolii”, a specificat Irina Nemens.

Mediul online şi vânzările reprezintă atuuri în vânzarea de tricouri unicat. Magazinul fizic se doreşte a fi deschis într-o zonă din centrul capitalei, unde pe lângă clienţii autohtoni sunt şi turişti.

„Nu dorim în mall. În mall sunt produse de serie. Cine vine pentru noi, vine ca să evite produsele de serie. Noi avem un public ţintă la care ţinem”, a precizat Irina Nemens.

În prezent, livrarea produselor se realizează prin curierat rapid. Malabaila realizează tricouri şi espadrile pictate, dar şi seturi pentru familii pe diverse tematici, cum ar fi Crăciunul.

Piaţa are putere de cumpărare, însă depinde ce alege să cumpere, produse unicat sau produse de serie. În acest caz Malabaila realizează comenzi şi de 100 de tricouri personalizate.

 „Îşi pierde valoarea, îşi pierde unicitatea. Le faci manual. Acum colaborăm cu Opera Comică pentru Copii, le pictăm tricouri pentru premiere şi ele le vând în magazinul OCC de la intrare”, a explicat Irina Nemens.