Otter Distribution: Vânzările online sunt într-o continuă creştere. În 2018 se vor apropia de 20% din totalul achiziţiilor la nivel de grup

Autor: Ioana Nita 14.09.2018

Grupul are în portofoliu patru magazine online - otter.ro, aldoshoes.ro, salamandershop.ro, tezyo.ro, care completează oferta din magazinele tradiţionale



Otter Distribution, unul dintre cei mai mari jucători din retailul local de încălţăminte, care deţine în portofoliu brandurile Otter, Clarks, Salamander şi Aldo, estimează că segmentul online va genera peste 18% din totalul vânzărilor la nivel de grup la finalul acestui an, în condiţiile în care procentul vânzărilor online a ajuns deja la 16%, iar campaniile de Black Friday vor aduce o creştere semnificativă.

„Anul trecut am încheiat cu 10% vânzări online din total, iar în prezent (ianuarie - august) suntem la 16% vânzări online din total, în creştere valorică de peste două ori faţă de anul trecut. Cel mai probabil, luând în considerare potenţialul de vânzare online de Black Friday, online-ul va reprezenta 18% sau chiar mai mult la sfârşitul anului 2018”, a declarat pentru ZF Cristian Movilă, directorul departamentului online din cadrul grupului Otter Distribution. El s-a alăturat grupului în 2014, punând bazele diviziei online prin lansarea magazinelor online otter.ro, aldoshoes.ro, salaman­dershop.ro şi tezyo.ro.