Deschiderea de noi magazine a dus businessul Secom la 10,3 mil. euro în S1/2018

Autor: Georgiana Mihalache 14.09.2018

Vânzările Secom, un business înfiinţat în urmă cu 27 de ani, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, au ajuns în primul semestru din 2018 la 10,3 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Luciei Costea, managing partner al Secom.

„Principalii factori care au influenţat creşterea businessului Secom  în primul semestru din 2018 au fost investiţiile în extinderea portofoliului cu produse inovatoare care răspund nevoilor consumatorului modern şi în deschiderea a două noi magazine Secom  la Arad şi Oradea (...)“, a spus pentru ZF Lucia Costea. Ea a mai adăugat că şi activităţile de promovare au influenţat creşterea vânzărilor în S1, care a depăşit creşterea medie a pieţei de suplimente alimentare de 11%, conform Cegedim.