Retailerul online Elefant.ro ţinteşte afaceri de 32 mil. €, mai mari cu 15%

Autor: Adrian Seceleanu 14.09.2018

Elefant Online SA, compania care administrează operaţiunile elefant.ro, unul dintre cele mai mari magazine online locale, cu afaceri de 131 mil. lei (29 mil. euro) în 2017, are ca obiectiv să ajungă la break even (costurile să egaleze veniturile) la finele anului viitor.

„Suntem atenţi la costuri, le optimizăm pentru a ne realiza obiectivul de a atinge punctul de break-even la finalul anului viitor“, a declarat într-un interviu pentru ZF Sergiu Chircă, CEO al companiei. „Estimăm o creştere de 15% a ci­frei de afaceri în acest an, de la 29 mil. euro la 32 mil. euro, în linie cu tendinţele de pe piaţă“, a adăugat el. „Am mers în trecut pe o strategie de creştere agresivă. Vedem elefant.ro ca pe un re-tailer concentrat pe execuţia co­mer­cială şi de marketing, nu pe tehnologie.“ Compania derulează în prezent o emisiune de obligaţiuni cu plasament privat, care urmează să fie listată pe platforma AeRO a Bur­sei din Bucureşti, a declarat Chircă fără a oferi detalii. „Obli­gaţiunile vor fi listate pe piaţa secundară, pe platforma AERO.“

Conform unei decizii a acţionarilor din luna iulie emisiunea de obligaţiuni urma să aibă o valoare de cel puţin 4,6 mil. lei cu posibilitatea suplimentării până la 14 mil. lei.