Hakim Boutehra, Renault: Dacă vrei să concurezi contra importurilor de maşini vechi, trebuie să vii cu servicii, nu doar cu preţ

Autor: Bogdan Alecu 17.09.2018

♦ Principala problemă a maşinilor rulate o reprezintă nesiguranţa legată de costurile de întreţinere şi reparaţii, motiv pentru care dealerii care vând maşini noi trebuie să vină cu oferte nu numai de preţ, ci şi pe partea de mentenanţă.

 



Importurile masive de maşini la mâna a doua, care vor ajunge la aproape un milion de unităţi, au pus presiune pe vânzările de ma­şini noi, însă dealerii îşi adaptează ofer­tele majorând perioada de garanţie şi revizii incluse.

„Anul trecut a fost unul plin de provo­cări din cauza importurilor masive de maşini vechi. Am fost nevoiţi să găsim o soluţie, iar cel mai important lucru pentru un client atunci când cumpără o maşină nouă versus una veche este repre­zentat de cos­turile de ser­vice şi mente­nan­ţă. La o maşină veche cos­tu­rile sunt mari, polua­rea e mare. La una nouă nu există niciun risc deoa­rece ai garanţie şi revizii incluse şi implicit nu ai niciun cost”, a explicat Hakim Boutehra, direc­torul ge­neral al Re­nault Commer­cial Rou­manie, companie a Group Renault Ro­mânia care comer­ciali­zea­ză pe plan local mărcile Dacia, Renault şi Nissan.