Hakim Boutehra, Renault: Dacă vrei să concurezi contra importurilor de maşini vechi, trebuie să vii cu servicii, nu doar cu preţ
♦ Principala problemă a maşinilor rulate o reprezintă nesiguranţa legată de costurile de întreţinere şi reparaţii, motiv pentru care dealerii care vând maşini noi trebuie să vină cu oferte nu numai de preţ, ci şi pe partea de mentenanţă.
Importurile masive de maşini la mâna a doua, care vor ajunge la aproape un milion de unităţi, au pus presiune pe vânzările de maşini noi, însă dealerii îşi adaptează ofertele majorând perioada de garanţie şi revizii incluse.
„Anul trecut a fost unul plin de provocări din cauza importurilor masive de maşini vechi. Am fost nevoiţi să găsim o soluţie, iar cel mai important lucru pentru un client atunci când cumpără o maşină nouă versus una veche este reprezentat de costurile de service şi mentenanţă. La o maşină veche costurile sunt mari, poluarea e mare. La una nouă nu există niciun risc deoarece ai garanţie şi revizii incluse şi implicit nu ai niciun cost”, a explicat Hakim Boutehra, directorul general al Renault Commercial Roumanie, companie a Group Renault România care comercializează pe plan local mărcile Dacia, Renault şi Nissan.