Un grup de programatori români care au lucrat pentru giganţii globali din gaming a pornit un start-up de jocuri video şi a ajuns la un milion de unităţi vândute

Autor: Florentina Niţu 18.09.2018

♦ Cea mai mare piaţă de desfacere pentru start-up este SUA, unde sunt vândute cele mai multe copii, urmată de China, Germania şi Rusia l Preţul jocurilor pleacă de la 12 dolari.

 

 



Trei specialişti în domeniul jocurilor video, Mihai Gosa, Cătălin Saitan şi Dan Dimitrescu, au părăsit joburile de la studiourile din Bucureşti ale unora dintre cei mai mari jucători din industria globală de gaming pentru a-şi înfiinţa propriul studio, KillHouse Games, care a ajuns la peste un milion de unităţi de joc vândute şi 1,5 milioane de utilizatori.

„Aveam o idee de joc bine rumegată şi dorinţa să trecem la treabă. (...) Cu toţii lucram de câţiva ani pentru industria de profil locală, participam la cele mai importante titluri dezvoltate aici, dar ajunseserăm în punctul în care simţeam că putem mai mult şi nu ne mai era suficient să fim a cincea roată a unei căruţe cu inerţie foarte mare. Sau poate că nu o căruţă, ci autobuz, dar care, oricum, mergea înainte, pe drumul ei”, a spus Dan Dimitrescu, cofondator al KillHouse Games.