WebEye, numărul doi pe piaţa de monitorizare prin GPS: 2018 e cel mai bun an de până acum

Autor: Adrian Seceleanu 21.09.2018

Subsidiara grupului maghiar a câştigat contul Fan Courier - cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, şi mizează pe o creştere de 15% a cifrei de afaceri.



Subsidiara locală a furnizorului maghiar de soluţii de moni­to­rizare prin GPS a flotelor auto WebEye, al doilea jucător de pe piaţa locală după cifra de afaceri din 2017, mizează pe o creş­tere de cel puţin 15% a cifrei de afaceri în acest an, de la 3,7 mil. euro anul trecut, pe fondul creşterii bazei de clienţi şi al extinderii portofoliului de servicii.

„Ca venituri, WebEye România a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 3,7 milioane de euro, cu 15% mai mult decât în 2016, iar la nivel de grup, WebEye a avut o cifră de afaceri de 27,9 milioane de euro. Credem că anul acesta vom menţine cel puţin avansul de 15%, dacă nu îl vom de­păşi“, a declarat pentru ZF Levente Gall, di­rec­torul general al WebEye România.