Adrian Garofeanu, Knauf Insulation: Consumatorul român a devenit mai atent la materialele de construcţii

Autor: Alina-Elena Vasiliu 25.09.2018

♦ Knauf Insulation, divizia de vată minerală a grupului german Knauf, a avut afaceri de 63 de milioane de lei în România anul trecut.



Distribuitorul de materiale izolante Knauf Insulation România, parte a grupului german Knauf, mizează pe investiţiile oamenilor în termoizolarea locuinţelor, dar şi pe construcţiile noi pentru a-şi menţine cifra de afaceri în 2018 la circa 13 milioane de euro. Estimarea companiei vine în condiţiile în care aşteptările sunt pentru o uşoară scădere a valorii pieţei de vată minerală - pe care activează Knauf Insulation.

„Există un trend naţional de re­no­va­re şi termoizolare a lo­cu­in­ţelor, mai ales de­oarece cos­turile de încălzire sunt tot mai mari. În plus, în România exis­tă o bază foar­te mare de clă­diri ne­izo­late. În medie, su­pra­fa­ţa cu­mulată a faţadelor unei case este de 200-250 de metri pă­traţi, iar costul mediu pentru sis­temul de termoiz­olare este de 100 lei pe metru pătrat“, spune Adrian Garo­fea­nu, di­rec­tor co­mercial pentru Ro­mâ­nia şi Bulgaria în cadrul Knauf Insulation, divizia produ­că­toa­­re de vată minerală a grupului german Knauf.