România poate fi „antiglonţ“ la următoarea criză dacă investeşte în infrastructură. Vânzările de maşini vor creşte în următorii doi ani

Autor: Bogdan Alecu 26.09.2018

Costurile cu transportul şi logistica devin tot mai importante pentru producători şi chiar mai importante decât cele cu forţa de muncă, iar competitivitatea unei ţări în faţa investitorilor depinde acum de mai multe elemente, iar infrastructura are un cuvânt tot mai greu de spus, este de părere Attila Szabo, director general Ford România, cel care conduce activitatea de vânzări a companiei pe plan local.

„Dacă România vrea să fie pregătită pentru următoarea criză, are nevoie de un argument mai puternic decât forţa de muncă ieftină, are nevoie de o infrastructură dezvoltată. Ungaria spre exemplu nu mai este competitivă din punctul de vedere al salariilor şi de aceea acum România trebuie să vină cu infrastructură, iar aici nu ne referim doar la autostrăzi, ci şi la centuri ocolitoare, la staţii de alimentare pe acestea, inclusiv pentru maşini electrice, treceri rapide ale frontierei pentru marfă şi desigur, porturi la Marea Neagră şi Dunăre“, explică Attila Szabo.