DPD România a investit 1,2 milioane euro într-o reţea de automate poştale amplasate în malluri şi clădiri de birouri. „Până la sfârşitul anului vrem să ajungem la 100 de puncte şi în 2019 la 300 de puncte“.

Autor: Florentina Niţu 26.09.2018

DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat de pe piaţa locală, a investit 1,2 milioane de euro într-o nouă linie de business şi a deschis 50 de puncte de livrare şi expediere în Capitală.

„Acest nou concept este o soluţie de livrare, care va rezolva livrarea între uşa expeditorului şi un punct fix, între două puncte fixe sau între un punct fix şi destinatarul final“, a spus Lucian Aldescu, CEO DPD România. Prin DPD Collect persoanele fizice sau segmentele de business B2B sau C2C pot trimite sau ridica coletul din reţeaua de automate, amplasate în Bucureşti în centre comerciale şi clădiri de birouri, sau oficiile DPD Collect.