România are nevoie de antreprenori vocali, de spiritul lor de iniţiativă şi de apetitul lor de risc

Autor: Răzvan Botea 27.09.2018

„Muzeul antreprenoriatului: 100 de ani de antreprenoriat în România“, un proiect al CITR Group, a adunat 30 de poveşti ale unor oameni de afaceri din România.



România are nevoie de antreprenori vocali, cu spirit de iniţiativă şi apetit de risc pentru a recupera decalajele faţă de ţările dezvoltate. Dintre companiile active în Ro­mânia, doar 4% au un impact în economie cu o cifră de afaceri de peste un milion de euro, iar dintre acestea, jumătate întâmpină diverse difi­cultăţi în activitate, a spus Andrei Cionca, pre­şedintele CITR Group, în cadrul eveni­mentului de deschi­dere a expoziţiei „Muzeul antrepre­no­riatului: 100 de ani de antreprenoriat în România“.

„Antreprenorii au nevoie şi de capital, şi aici inter­vine rolul sectorului financiar, să lege antre­pre­noriatul de credit, să finanţeze dezvoltarea afa­cerilor care au şanse de reuşită. Fără antre­prenori nu avem inovare şi fără inovare nu avem creş­tere economică durabilă“, a spus în cadrul eve­nimentului viceguvernatorul BNR Liviu Voinea.