Raiffeisen Bank începe procesul de remodelare a agenţiilor bancare: primul sediu nou cu zonă de autoservire non-stop şi cu hub multifuncţional se deschide în AFI Cotroceni

Autor: Alex Ciutacu 28.09.2018

Raiffeisen Bank a lansat un nou model de agenţie bancară în AFI Cotroceni Mall, potrivit unui anunţ oficial al băncii. Noua generaţie de agenţii este prezentată drept „un concept nou de banking“ şi promite o zonă de autoservire non-stop, ecrane cu informaţii financiar-bancare şi chiar un birou electronic de informaţii. „Banca este interesată să fie acolo unde sunt şi clienţii săi, cât mai la îndemâna lor, dar şi într-o locaţie deschisă şi prietenoasă, adaptată evoluţiei aşteptărilor clienţilor şi spaţiilor în care ne aflăm. Astfel, am regândit şi am reproiectat agenţia noastră din AFI Cotroceni pentru a testa preferinţele şi răspunsul clienţilor noştri la spaţiul pe care îl oferim“, spune Gabriela Mateescu, director dezvoltare vânzări şi service în cadrul Raiffeisen Bank România. În plus, noul model de agenţie vine cu birouri deschise pentru consultanţă, sală de întâlniri pentru interacţiuni private mai complexe şi cu modelul de hub multifuncţional (zona de back office) care va fi utilizat de personal pentru pregătirea interacţiunilor cu clienţii. Banca susţine că va continua investiţiile în procesul de digitalizare şi simplificare şi anunţă că aproape jumătate dintre operaţiunile care înainte se făceau în casieriile agenţiilor băncii sunt acum efectuate în reţeaua de bancomate multifuncţionale. La mijlocul anului 2018, Raiffeisen Bank România avea 5.099 de aganajaţi, 433 de agenţii în ţară, peste 900 de ATM-uri, circa 19.300 de POS-uri şi 210 maşini multifuncţionale.