Unul dintre cei mai mari retaileri reînvie din moarte clinică: După ce şi-a declarat falimentul, s-a răzgândit şi vrea să resusciteze brandul

Autor: Alex Ciutacu 03.10.2018

Creditorii principali ai Toys R Us au decis să anuleze licitaţia pentru brand şi pentru celelalte drepturi de proprietate intelectuală şi plănuiesc în schimb să reînvie brandurile Toys R Us şi Babies R Us, potrivit Reuters.

Creditorii vor să deschidă o companie nouă prin care să ţină în viaţă brandurile Toys R Us şi Barbies R Us, pe care să treacă licenţele globale şi acordurile existente şi prin care să deschidă noi magazine de retail.

Aceştia vor de asemenea să extindă prezenţa internaţională şi să dezvolte în continuare businessuri conexe.

Toys R Us a intrat în faliment în luna septembrie a anului trecut, în încercarea de a restructura o parte din datoria de 5 miliarde de dolari a companiei.

Însă acea încercare de restructurare a fost oprită, iar în luna martie compania a început să vândă operaţiunile din Canada, Asia şi Europa şi să închidă magazinele din SUA.